Ujian dari Allah.

Aduyai!! Aku bengang sangat. Tak tahu nak lepaskan kemarahan tu dekat sape. Yang paling aku sedey aku turut sama mengecewakan mama aku. Dia terlampau berharap sangat-sangat agar anaknya ini dapat tawaran tu. Kenapalah tidak sekali je takdir menyebelahi aku. Mungkin aku sentiasa ditakdirkan tak akan dapat apa yang aku impikan.

Kecewa + marah + sedih = Pang!! Hati aku remuk berkeping-keping hancur.. Sukar untuk aku gambarkan perasaan aku tika ini. Mama aku frust giler, sampai aku tak sanggup nak merenungnya. Mana tak frust nye dia yang selama ini berusaha keras turun naik tangga pejabat untuk memastikan aku dapat posisi tu. Mama! Harap mama lebih tabah, saya sayangkan mama ;(..

Tekad aku dah bulat, aku akan penuhi permintaan mama aku untuk sambung belajar balik. Mungkin bukan sekarang  rezeki aku. Tapi percayalah mama saya akan jadi yang terbaik antara yang terbaik. Dengan izin restu dan doa dari mama & abah. Fighting3x..(tetap ada unsur korea itu..hehee)

Comments

Popular Posts