i'M back!!


Assalamualaikum......>_<

Alahaiiiii.. lame rase nye tak berjimba-jimbi area sini, sampai geng Twilight pon dah pandai cari port bikin banglo kat tanah aku ni. Takpe janji Mr.Edward Cullen ade....hehe(perasan nak mampuih).

Jangan risau, statement kat atas tu takde kena mengena dengan kaum kerabat, sepupu sepapat  Twilight. Mentang-mentanglah cter ni duk famous amous skang. Aku saje nak meng’exposed lebey-lebey..hehe.

Entry terakhir aku kalau tak silap pada bulan jun yang lalu. Omak aih!! Dah lame bebenor tu. Kesibukan aku melangkah kembali kealam pengajian, membuatkan aku terleka sebentar dengan blog ini. Malah lappy yang kusayang dan kucintai hanya dapat ku pegang-pegang, ku peluk erat dikala cuti semester. Yela, kat sana bukan laptop tak dibenarkan bawa tetapi.. Keadaan wireless yang agak kritikal membuat aku memikir berbilion-bilion lemon untuk membawanya bersamaku. Dan sekarang apabila berkesempatan, dapat la jugak aku mencoret sepatah dua kata kat sini...(sambil angkat tangan buat peace)..,V

Sekarang aku sambung balik study aku yang dah lame terbengkalai  berabad lame nye. Aku sambung balik study kat Maktab. Bukan maktab perguruan tapi Maktab Koperasi Malasia. Kalau tak silap aku maktab ni under KPDNKK.

Okaii dah cukup rase nye entry untuk kali ni. Nanti ade mase aku datang menyemak lagi.. ?^_^

Bye3--------->LOL

Comments

Popular Posts