Attention!!



Assalamualaikum w.b.t....

Halo, ola...aloha... i’m back! Setelah berbulan, berkurun, berabad lamanya. Kini aku kembali dengan berbagai motif, berbagai cerita.. p/s:Skema nya pembuka kata..ngeh.ngeh.

Mula-mula nak tepuk tangan boleh tak.. *claps. why?? Secara rasminya aku telah menghabiskan study aku untuk semester 2 nim..hehe (korang mesti cakap “eleh ingat ape mende la td”..) So, sekarang aku tengah cuti semester. Sepanjang cuti semester ini aku ingat dapat ler aku nk ‘menghupdate’ cerita-cerita aku yang dah berkerak, basi dalam draft tu.. Mana tak nyee, sepanjang aku kat sana nak dapat line tenet mak oiii bukan main susah laei. Walaupon kat sana Bandar metropolitan kata mak jemah la an.

So, nak dipendekkan cerita yang panjang berjela bak kain ela ni.. Lepas ini korang akan nengok air tangan aku ni lagi bcoz banyak mende lagi yang aku belom story-mory kat korang.. so wait n see.

Bye------->LOL

p/s~terasa entry kali ni  mcm tah pe2 jee..

Comments

Popular Posts