Bila Mama kembali br''Drift''

First time aku singgah kt blog pada bulan ni,, singgah lak dengan tajuk entri yang xley blah punyer "Bila Mama Kembali brDrift"....hehehehe

Bunyinya agak ganaskan, tp sebenarnya itu hanyalah rekaan semata-mata tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Citer sebenarnya begini, mama aku dh dekat 10 tahun dia amik lesen tp x leh nk drive... Almaklumlah mase dulu kegawatan ekonomi nk beli keta pom famili aku tara mampu, jd die xdpt nk drive sampai sekarang... Now!! Alhamdulillah kehidupan kami sekeluarga semakin baik dari satu kereta sekarang dh ada dua....kuikuikuikui.,
Pada satu hari ni abah aku berkata, "ma belajar drive la plop, bleh gnti abh drive kalu abah letih..". Mama aku dengan muka tr'excitednya menjawab "Oke abh! ma meme lamo dh nk bwk tkOt abh jer x bui..". Bukan main seronok mama aku time tu xdapat nak dibayangkan keseronokannya itu...hehehehe^_^
First time mama aq blaja drive tuk kali yang kesekian kalinya...( pergh!! brape banyak kali daa)
dier blaja dengan abang aku, abang aku merangkap sebagai driving instuctor mama aku mengajar mama aku dengan sempoi sekali..,,hehehehe. Bile dh start bawak mama aku dh jadi ketagih nk drive hari-hari sampai tak senang duduk nak tunggu asar(lepas asar time die blaja bwk keta..hehehe).
Ape2 pom aku salute mama aku, sekarang die da boleh bawak keta macam biase..... Pasni bOleh laa aku g jalan2 @ shopping ngan my mama...hehehehehe

Kt bawah ni aq sertakn pic mama aku yg sempat d snap secara curi2.....kihkihkihkihkih

ngah Xcited tuuu...hehehehe^_^



sy der langgar sesuatu kew~hehehehehe*_^

Comments

Popular Posts