Nora Elena awwww~

Sedangku membaca wajahmu
Senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku
Ku tak ingin waktu henti tanpamu

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Andai kau dapat memahami
Bahawa ku menangung semua ini
Bukan niatku ingin kau pergi
kerna ku masih terhenti di sini

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta


Sape-sape yang nengok citer Nora Elena mesti tau lagu tu an, tajuk lagu tu ialah Terhenti di sini nyanyian Asfan... First time aku dengar lagu tu dalam dama Nora Elena aku layan jee sampai masyhuk punyer..hehehe, ape-ape pom aku bukan nk citer pasal lagu nim tapi aku nak cter pasal drama yang digilai semua orang termasuk aku, mak cik-mak cik serta jiran tetangga...hehehe. Kul 7 mesti melekat kat depan tv tu an..an...hehe.

Drama ni memang meleetOOOP gler syeh!! Kat Fb pom dh banyak fanpage Nora Elena nim, aku dengan mama aku hari-hari duk layan cter tu sampai kteorang dh naek menyampah dengan si Yvonne(Wan Sharmila) tu. Aku salute la kt Wan Sharmila tu, die berjaya buat orang benci kt die.. Nampak gayanya lakonan die memang betol2 tip top laaa..
Sedar tak sedar esok dah final episode cter Nora Elena, lepas nim I'm gonna miss NE!!.....huhuhu
Tetibe jer rase nak request NE tuk season 2.. Kalau la boleh kn,hehe^_^. Maybe bile aku baca balik novel Kasih Yang Suci, sure mesti terbayanglah watak-watak dalam drama tu lebih-lebih lagi watak Seth Tan(Aaron Aziz) & Nora Elena(Siti Saleha). Seth Tan yang kacak serta penyayang i'm so impressed!! tak sangka aku Aaron Aziz sweet sangat berlakon dalam citer nim, Nora Elena a.k.a Siti Saleha walaupun die masih muda tapi die berjaya bawak watak tu.. Hope dieorang akan digandingkan bersama lagi.

p/s~ tengok citer Nora Elena ni teringin nak suami macam si Seth tu...hehehehe
        berangan~wiwiwiwiwiwiw~*_^


Comments

Popular Posts